Image
Top
Menu

Ekspozycje Hasbro w SMYK

Niemożliwe stało się możliwe...

Klient:

Hasbro Poland

W grudniu 2013 roku miało miejsce bezprecedensowe wydarzenie na polskim rynku zabawek – otwarcie flagowego sklepu sieci SMYK przy ul. Chmielnej w Warszawie. Największe marki dostały zadanie, aby wykreować bajkowy shopping experience dla swoich małych Klientów. Rolą agencji Los Mejores była kreacja, produkcja i instalacja ekspozycji HASBRO. Mówiąc krótko, zaprojektowaliśmy i wybudowaliśmy mniej więcej 1/3 powierzchni sprzedaży dedykowanej zabawkom.

Concept Store

Sklep SMYK przy ul. Chmielnej w Warszawie to gigantyczny showroom, którego koncept wzorowany jest na przesławnym londyńskim Hamleys Toy Shop, gdzie próżno szukać zwykłego regału z produktami. Każda ekspozycja przenosi świat marki prosto do sklepu. Można go zobaczyć, dotknąć, usłyszeć, poczuć… To tutaj bohaterowie dziecięcych kreskówek urastają do ludzkich rozmiarów, przedmioty ożywają, a o prawach fizyki lepiej zapomnieć… Opierając się na tych założeniach stworzyliśmy ekspozycje dla takich marek jak: My Little Pony, Play Doh, Transformers, Nerf, Jenga, Monopoly, Littlest Pet Shop, Furby, Spiderman i Star Wars. Od szkicu ołówkiem, po dokręcenie ostatniej śrubki.

Skala wyzwania

Każda z naszych ekspozycji jest jedyna w swoim rodzaju. To prototyp, który stworzyliśmy najpierw na papierze w formie concept artu, następnie nadaliśmy mu formę w naszym studio 3D, aby finalnie dostosować go do planów architektonicznych sklepu. Ponad 6 miesięcy prac projektowych i produkcji, komponenty sprowadzane z USA, Singapuru i 5 krajów Europy. Długie dwa tygodnie instalacji materiałów, testowania siłowników, programowania układów scalonych, ustawiania czujników ruchu, synchronizacji monitorów LCD… I gotowe.

Możemy wszystko

Do wykonania poszczególnych elementów ekspozycji, oprócz kilkudziesięciu typowych materiałów, użyliśmy m.in. balonu meteorologicznego (My Little Pony), wyposażenia gabinetu dentystycznego w połączeniu z układem napędowym motocykla i szkieletami dwumetrowych postaci wydrukowanymi na ploterze 3D (Transformers), sterowników, których zakup wymagał podpisania deklaracji, że zostaną użyte wyłącznie w zastosowaniach cywilnych i kilometra diod LED (strzelnica Nerf), a nawet sztucznego futerka (Furby). Można śmiało powiedzieć, że możemy wszystko. I mamy na to dowody.

 

Unikalny know-how

Nieprzespane noce naszego studia projektowego i działu produkcji mają co najmniej kilka efektów ubocznych. Jednym z nich jest unikalny know-how, jaki zbudowaliśmy przy okazji przekładania wyobraźni na rzeczywistość w sklepie SMYK. Potrafimy wykreować funkcjonalną powierzchnię sprzedaży, która nie mieści się już w zwykłej definicji „materiału POS” – to shoppertainment w czystej postaci. W trosce o budżet Klienta opracowaliśmy własne technologie, które redukują koszty niektórych rozwiązań do 20% ich aktualnej ceny rynkowej (np. ściany wizyjne z monitorów LED).

Zapraszamy do obejrzenia efektów naszych prac na ul. Chmielną 25 w Warszawie. Inne instalacje w postaci brandowanych stref Shop-in-Shop stworzonych dla Hasbro przez Los Mejores można znaleźć w 18 sklepach sieci SMYK w całej Polsce.