Image
Top
Menu

Katalog Sadolin 2011

Wielki krok naprzód

Klient:

Akzo Nobel

Powierzono nam przygotowanie jednego z kluczowych narzędzi marketingowych w całej kampanii – nowego Katalogu Produktów Sadolin na rok 2011. Stwierdzenie o kluczowym znaczeniu tego materiału nie jest przesadzone – katalog trafił do rąk kilkuset tysięcy konsumentów w Polsce i był podstawowym źródłem informacji o produktach i uwiarygodnieniem ich przewagi nad konkurencją. Naszym zadaniem było stworzenie najdoskonalszego katalogu produktów w całej kategorii środków do ochrony i dekoracji drewna – jak pokazały badania konsumenckie, ten cel udało się zrealizować.

Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej. 

Henry Ford

Kierując się podobną filozofią, już od 1777 roku marka Sadolin wyznacza trendy w dziedzinie profesjonalnej ochrony i dekoracji drewna. Bezgraniczne zaufanie, jakim Sadolin cieszy się wśród miłośników drewna na całym świecie, to efekt ponad 230 lat innowacji i zaangażowania w spełnianie stale rosnących oczekiwań Konsumentów. Właśnie przyszedł czas na kolejny wielki krok, a Los Mejores miało w nim swój udział.

W 2011 roku marka Sadolin zyskała odświeżony wizerunek, wyrażony poprzez nowoczesny logotyp oraz innowacyjne projekty opakowań. Oferta Sadolin wzbogaciła się również o nowe produkty o unikatowych parametrach, dzięki którym Konsumenci skorzystają z dłuższej ochrony drewna. Wszystkim tym zmianom towarzyszyła największa kampania reklamowa w historii kategorii środków ochrony i dekoracji drewna w Polsce.

Stworzyliśmy bardzo nowoczesny layout katalogu, nawiązując w subtelny sposób do charakterystycznego kształtu nowego logotypu Sadolin. Przygotowaliśmy również inspirujące zdjęcie drewnianego tarasu, które stało się ozdobą okładki katalogu oraz ultranowoczesną wizualizację ochronnego działania innowacyjnej technologii AHT (Advanced Hybrid Technology). Dużym wyzywaniem było połączenie wizerunkowego charakteru katalogu z doskonałą czytelnością informacji o kluczowych cechach i parametrach produktów oraz ułatwienie nawigacji po rozbudowanym portfolio Sadolin.

Na podstawie layoutów katalogu konsumenckiego przygotowaliśmy także analogiczne materiały informacyjne dla partnerów handlowych AkzoNobel, layouty prasowe dla najbardziej zaawansowanego technologicznie produktu Sadolin – nowej Lakierobejcy TINOVA – oraz materiały POS, takie jak tablice z wymalowaniami kolorów i stojaki ekspozycyjne.

Cieszymy się, że mieliśmy okazję uczestniczyć w tak ważnym dla marki Sadolin przedsięwzięciu. Nasz projekt katalogu Sadolin uzyskał także nominację do nagrody w konkursie Golden Arrow 2011 w kategorii Design.