Image
Top
Menu

Wprowadzenie MVNO – MOBILKING

Pewne rzeczy są tylko dla Prawdziwych Facetów...

Klient:

MOBILKING

Pewne rzeczy są tylko dla prawdziwych facetów, dlatego w 2008 roku z radością i zapałem przystąpiliśmy do współpracy przy wprowadzeniu na rynek i konsekwentnym budowaniu marki MOBILKING, który już po kilku miesiącach stał się największym wirtualnym operatorem komórkowym w Polsce.

Zapewniliśmy pełen zakres obsługi działań BTL dla nowego MVNO, w tym przygotowanie koncepcji identyfikacji wizualnej marki, projekty i produkcję wszystkich materiałów reklamowych do ponad 40 000 punktów sprzedaży w całej Polsce. Bardzo przydały się tutaj nasze wieloletnie doświadczenia we współpracy z największymi markami FMCG – sieć sklepów Żabka, a w kolejnym etapie także Saloniki Prasowe Kolporter stanowiły dla MOBILKINGA strategiczny kanał dystrybucji.

Odpowiadaliśmy za kreację komunikacji BTL oraz strategię i obsługę licznych działań promocyjnychadresowanych do obecnej i potencjalnej bazy Klientów operatora. W drugiej połowie roku część interaktywna agencji – ElectricBrothers – zrealizowała kilka kampanii on-line, które skutecznie, bo ze wskaźnikami CTR sięgającymi 3,5%, wspierały akwizycję Klientów MOBILKING i w nieszablonowy sposób pomagały budować męski wizerunek marki.

Jak podaje dział PR MOBILKING, skuteczna kampania marketingowa spowodowała, że w przedziale wiekowym 18-24 lata MOBILKING rozpoznawało aż 63,4% osób, zaś sama marka została najbardziej znanym polskim MVNO. Główne źródło tego sukcesu w zakresie brand awareness to konsekwentnie kontrowersyjna kampania telewizyjna, która została przygotowana w czeskiej centrali operatora.

Naszym zadaniem było wzmocnienie komunikacji w Point-Of-Sale i skuteczne przełożenie jej na decyzję zakupu. Z liczbą niemal 200 tysięcy Klientów na koniec 2008 roku MOBILKING był największym wirtualnym operatorem komórkowym w naszej części Europy. Nie bez naszej pomocy.

Jarosław Czerka, Dyr. Zarządzający MOBILKING o wynikach:

„MOBILKING w podwójnej koronie największego krajowego i regionalnego MVNO to doskonała wiadomość! Oczywiście, nasza konkurencja może jak zwykle bagatelizować ten fakt mówiąc, że Polska to w końcu największy kraj w tej części Europy i miano największego MVNO to prosta sprawa. Lecz żaden z konkurentów od 2006 r., czyli od powstania pierwszego wirtualnego operatora, nie mógł się pochwalić takimi wynikami.”