Image
Top
Menu

CIN CIN Amore

Stefano Terrazzino w kampanii CIN&CIN

Klient:

Ambra

Przygotowaliśmy kreację oraz produkcję ATL i BTL ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki CIN&CIN pod hasłem „CIN CIN Amore”, której twarzą i jednocześnie ambasadorem marki został znany z „Tańca z gwiazdami” włoski tancerz Stefano Terrazzino.

Wykreowana podczas sesji zdjęciowej elektryzująca sytuacja pomiędzy kobietą i mężczyzną, osadzona w nocnej, miejskiej scenerii, ilustruje najważniejsze wartości budujące markę CIN&CIN: emocje, pasję, energię i namiętność. Wizerunek Stefano, wykorzystany także w niestandardowych działaniach PR, pozwolił dodatkowo podkreślić włoski charakter produktu.

Największa w branży kampania outdoor

Kampania CIN&CIN była widoczna w 8 największych miastach Polski. Ekspozycja objęła kilka formatów billboardów, backlighty, citylighty oraz wielkoformatowe siatki w najlepszych lokalizacjach. Działania ATL uzupełniała reklama wizerunkowa w prasie branżowej i kobiecej oraz w magazynach lifestylowych. Spójność komunikacji w punkcie sprzedaży zapewniła adaptacja kreacji na wszystkie materiały BTL.

Tomasz Gasiński, Brand Manager CIN&CIN o kampanii:

„CIN CIN Amore nazwaliśmy kampanią „wrażeniową”, która miała za zadanie budować emocje, pragnienia, namiętność w głównej grupie docelowej którą są kobiety. Kampania składała się z kilku ciekawych działań, które docelowo budowały komunikację 360 stopni.

Dlaczego to coś więcej niż kampania produktowa? Postawiliśmy mocno na odświeżenie wizerunku, chcieliśmy podkreślić wartości marki oraz powiedzieć wprost jaki jest CIN&CIN. Nie mogliśmy pokazać produktu – w końcu jesteśmy alkoholem, dlatego zależało nam na tym, żeby konsument zapamiętał „obraz”, „wrażenie”, które następnie pojawi się bezpośrednio w punkcie sprzedaży, widząc produkt.

Los Mejores to ciekawi, ambitni i nietuzinkowi w pomysłach ludzie. Zbudowali obraz, który w badaniach advertising tracking został lepiej odebrany niż zakładaliśmy. Widząc wyniki przed startem kampanii osobiście obawiałem się, że może się nie udać… Udało się i marka zyskała na wartości w oczach konsumenta, a sama kampania została zauważona i pozytywnie odebrana przez grupę docelową marki. Co ważne, nie pokazaliśmy produktu, a konsumenci wskazali i wybrali markę CIN&CIN.”

CREDITS

Strategię komunikacji, kreację oraz produkcję ATL i BTL przygotowaliśmy w LOS MEJORES, sesję zdjęciową zrealizował fotograf Jacek Kołodziejski / SHOOTME, za planowanie i zakup mediów odpowiadał PanMedia Western, a za PR – Agencja Kuźnia PR.