Image
Top
Menu

Dove PRO*AGE

Polskie gwiazdy nago w kampanii Dove

Klient:

Unilever Polska

Beata Tyszkiewicz, Ewa Kasprzyk oraz Edyta Jungowska wystąpiły w ogólnopolskiej kampanii prasowej linii Dove pro•age. Kreacja przygotowana przez Los Mejores była uzupełnieniem globalnej kampanii reklamowej autorstwa Gruppa66 Ogilvy, pokazującej dojrzałe kobiety, które są świadome swojego piękna.

Piękno nie pyta o wiek

Odważna sesja zdjęciowa z udziałem trzech polskich gwiazd oraz ich wypowiedzi na temat filozofii pro•age są ilustracją motto kampanii: „piękno nie pyta o wiek”. Celem komunikacji było zainspirowanie Polek do zaakceptowania swojego ciała, niezależnie od wieku oraz przedstawienie nowej linii kosmetyków Dove pro•age, stworzonych z myślą o potrzebach dojrzałej skóry.

Ogólnopolski zasięg

Reklamy z wizerunkami polskich gwiazd ukazły się w kilkunastu tytułach prasy kobiecej, wraz ze zdjęciem ilustrującym globalną kampanię Dove. W miesięcznikach Twój Styl, Pani oraz Zwierciadło przygotowaliśmy i wydrukowaliśmy czterostronicowe rozkładówki, poświęcone w całości tylko polskim twarzom kampanii. Reklamie prasowej towarzyszyły trzy spoty radiowe, w których polskie celebrities przedstawiły własne rozumienie filozofii pro•age.

 

 

„Kampania prasowa stworzona przez agencję Los Mejores z wyjątkową i odważną sesją zdjęciową celebrytek autorstwa fotografa Jacka Poremby ukazała się we wszystkich liczących się pismach kobiecych, a jej echo w wielu komentarzach w mediach. Siła kreacji i profesjonalizm w najdrobniejszych szczegółach to atuty współpracy z Los Mejores w tej kampanii.”

Agnieszka Krajewska-Pliwka, Unilever Polska S.A.

Credits

Kreację i produkcję ATL (prasa) przygotowaliśmy w LOS MEJORES, sesję zdjęciową zrealizowała agencja produkcyjno-fotograficzna SHOOTME, a za planowanie i zakup mediów odpowiadało PHD Poland.