Image
Top
Menu

Felix – Jesz, jak chcesz!

Kompleksowe wsparcie dla orzeszków

Klient:

Intersnack

W ogólnopolskiej kampanii promocyjnej marki Felix, prowadzonej pod hasłem „Jesz, jak chcesz!”, zachęciliśmy fanów słonych przekąsek, aby wyrazili swój orzechowy styl i chrupnęli atrakcyjne nagrody. Los Mejores odpowiadało kompleksowo za koncepcję i obsługę akcji, a także za kreację materiałów BTL, komunikację online oraz przygotowanie spotu radiowego wspierającego kampanię.

Celem kampanii było zwiększenie sprzedaży w okresie Xmas oraz budowanie konsumpcji marki przez odniesienie do niezliczonych okazji i sposobów jedzenia wybornych orzeszków Felix – w pracy, w domu, na imprezie, oglądając film, samemu, we dwoje, ze znajomymi… Zaproponowaliśmy dwa rodzaje działań, które pozwoliły na realizację tych założeń: zestawy promocyjne w stylowych puszkach oraz ogólnopolski konkurs wspierający odsprzedaż regularnych produktów.

Limitowana edycja puszek Felix

Specjalnie dla prawdziwych miłośników orzeszków stworzyliśmy limitowaną edycję niepowtarzalnych puszek Felix na cztery najpopularniejsze orzechowe okazje: Office Box, Film Box, Party Box oraz Heart Box. Ta ostatnia jest dla tych, którzy orzechy wolą we dwoje… Do sprzedaży trafiło 80 000 zestawów promocyjnych, wśród których każdy mógł odnaleźć swój ulubiony styl i charakter. Każdy zestaw zawierał najlepiej rotujące, czyli ulubione przez Konsumentów warianty produktów Felix, więc miłośnicy orzeszków mieli dodatkowy powód, by szybko zebrać całą kolekcję. Zestawy w atrakcyjnych puszkach były także idealnym prezentem na przedświąteczne wizyty u znajomych lub dodatkiem do prezentu na Gwiazdkę.

W Los Mejores powstała nie tylko koncepcja czterech orzechowych stylów i projekty samych puszek – zajęliśmy się także od początku do końca produkcją i międzynarodową logistyką tych promocyjnych opakowań, a pominięcie pośredników specjalizujących się w imporcie podobnych materiałów pozwoliło zminimalizować koszty dla naszego Klienta – Intersnack. Z sukcesem przetarliśmy nowe szlaki w zapewnianiu jeszcze bardziej kompleksowej obsługi złożonych projektów.

Konkurs na Orzechowe Motto

Integralnym elementem kampanii był ogólnopolski konkurs, w którym zaprosiliśmy Konsumentów, aby wyrazili swój własny orzechowy styl. Do wygrania było 1001 nagród, w tym 40 stylowych netbooków Sony VAIO M oraz puszki z limitowanej edycji Felix. Wystarczyło kupić dowolny produkt Felix, wejść na dedykowany serwis internetowy promocji www.jeszjakchcesz.pl i wymyśleć najlepsze Orzechowe Motto, które wyrazi prawdziwą pasję do orzechów. Konkurs trwał od 15.XI.2010 do 16.I.2011 roku.

Silne wsparcie w mediach

Komunikacja w mediach objęła intensywną kampanię w Internecie na głównych portalach i serwisach społecznościowych oraz spot radiowy 15” emitowany na antenach m.in. Radio Eska, Eska Rock, Roxy FM, RMF Maxx i Złote Przeboje w okresie od 15.11. do 24.12.2010 r.

Credits

Kreację BTL, online i ATL (radio) przygotowaliśmy kompleksowo w ramach Los Mejores, spot radiowy wyprodukowaliśmy ze Studiem ZET, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.