Image
Top
Menu

Knorr – Smak Dopisuje

Szybki i wygodny sposób na udaną kampanię

Klient:

Unilever Polska

Smak dopisuje? Zdecydowanie tak, skoro mowa o kampanii promującej szybkie przekąski i nowe dania gotowe marki Knorr! Opracowaliśmy nową strategię komunikacji dla tej grupy produktów Unilever, przygotowaliśmy kreację ATL, BTL i online oraz ogólnopolski konkurs konsumencki na rymy pełne smaczków.

Jak ugryźć Millenialsów?

Odpowiedź na to pytanie nie jest oczywista, kiedy zadaje je marka tradycyjnie kojarzona z rodzinnym obiadem. Nasze zadanie polegało na tym, aby Knorr znalazł się na językach młodszej grupy docelowej. Zdecydowaliśmy, że postawimy na kreatywną zabawę słowem. Stąd hasło kampanii oraz składające się na nią aktywności promocyjne.

RYMUJ PO NAGRODY

Jednym z podstawowych działań w ramach aktywacji był ogólnopolski konkurs Knorr na rymy pełne smaczków, z gościnnym udziałem popularnego youtubera – Cyber Mariana. Zadaniem uczestników było dokończenie rymu, który zapodał Cyber Marian. Codziennie przez dwa miesiące można było rejestrować zgłoszenia na stronie internetowej promocji www.smakdopisuje.pl i wygrywać kasę za najsmaczniejsze rymy. Konkurs był komunikowany na materiałach POS w punktach sprzedaży w całej Polsce oraz na fanpage’u Nudli Knorr na Facebooku, który wzięliśmy pod swoją opiekę na czas promocji.

Oprócz konceptu i kreacji, zapewniliśmy także pełną obsługę prawną i logistyczną konkursu Knorr – w końcu szybka, sprawna i bezpieczna organizacja promocji konsumenckich to jedna z naszych specjalności. Jeśli szukasz optymalnego rozwiązania w tym obszarze, koniecznie zobacz, jak wiele możemy dla ciebie zrobić.

 

NOWY SPOT TV KNORR… JAK NOWY

Dodatkowym zadaniem, które przyniosło nam wiele zabawy, ale i też satysfakcji z końcowego efektu, była kreatywna adaptacja spotu TV, który miał wspierać wprowadzenie na rynek nowych dań Knorr. Z oryginalnej reklamy pozostało tylko wspomnienie… Wymyśliliśmy ją na nowo. Zmieniliśmy całkowicie scenariusz filmu i montaż, dodaliśmy elementy animacji, tablice z tekstami oraz szalony komentarz lektora. To wszystko sprawiło, że teraz ciężko przejść obok tej reklamy obojętnie. W badaniach skuteczności komunikacji nasza nowa wersja wyprzedziła oryginał o kilka długości…

Początkowo nasza wersja spotu była przygotowywana wyłącznie do emisji w Internecie, jednak doskonałe wyniki w testach sprawiły, że trafi ona także do szerokiej publiczności w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej nowych dań Knorr. Mniam!