Klient:
Totalizator Sportowy
3 marca 2011 roku cała Polska wstrzymała oddech. Adam Małysz ogłosił swoją decyzję o zakończeniu kariery po konkursie na mistrzostwach świata w Oslo. Na tych zawodach zdobył swój ostatni medal w skokach narciarskich – brązowy na średniej skoczni. Zaledwie tydzień później cała Polska zobaczyła Adama Małysza w kampanii wizerunkowej LOTTO – w prasie, na outdoorze, w Internecie. Po raz pierwszy, korporacyjnej marce Lotto towarzyszył nowy tagline – „Radość wygrywania”. Stworzone przez Los Mejores.
Tak w jednym z komentarzy nazwał go Włodzimierz Szaranowicz. LOTTO to marka dla ciekawych ludzi, którzy mają odwagę realizować swoje pasje i marzenia. Naszym zadaniem było, poprzez asocjację z wizerunkiem Adama Małysza, skojarzyć markę LOTTO z takimi wartościami jak dążenie do realizacji własnych pasji, odwaga, stawianie sobie wielkich wyzwań, wiarygodność.
Te uniwersalne wartości nierozłącznie związane są z postacią Adama Małysza – potwierdzał to całym swoim sportowym życiorysem. Przełożyliśmy je na prawdziwe motywacje konsumentów gier LOTTO. Wspierając wizerunek LOTTO, zadbaliśmy jednocześnie o to, by przesłanie Adama Małysza było wiarygodną obietnicą, która wpłynie na regularność gry, a także zachęci okazjonalnych graczy, by właśnie teraz wykorzystali swoją szansę.
Wszyscy pamiętamy umiarkowanie udane i mało wyszukane kreacje wykorzystujące wizerunek Adama Małysza do promocji marek Winiary, czy Tekane… Chcieliśmy stworzyć kampanię, w której po raz pierwszy udział Adama Małysza i treść przekazu byłyby prawdziwą inspiracją dla jej odbiorców, a forma oddawałaby należyty szacunek Mistrzowi i jego fanom. Postawiliśmy na testimoniale.
Sportowe doświadczenia to doskonała lekcja życia. Oprócz nieprawdopodobnego talentu, Adam Małysz zawdzięcza swoje największe osiągnięcia w olbrzymim stopniu także odpowiedniemu nastawieniu, sile woli, niezłomności charakteru. O tym mówi Adam Małysz w naszej kampanii.
Znaleźliśmy trzy obszary, które uosabia Adam Małysz i które są jednocześnie obietnicą marki LOTTO: radość wygranej, spełnienie marzeń oraz odmiana życia. Na nich została oparta komunikacja.
Efektem naszej pracy nad kampanią wizerunkową LOTTO jest także nowy tagline. Od tej pory „Radość wygrywania” znalazła swoje stałe miejsce pod korporacyjnym logotypem LOTTO. Komunikuje w dwóch słowach esencję marki i towarzyszy komunikacji wszystkich gier oferowanych przez Totalizator Sportowy. Duża rzecz! 🙂
Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowaliśmy dla LOTTO na zlecenie Propeller Film. Propeller odpowiadał także za produkcję sesji zdjęciowej z Adamem Małyszem. Ogólnopolska kampania obejmowała m.in. prasę, outdoor, Internet oraz materiały POS w punktach LOTTO.