Image
Top
Menu

Radość Wygrywania

Adam Małysz dla LOTTO

Klient:

Totalizator Sportowy

3 marca 2011 roku cała Polska wstrzymała oddech. Adam Małysz ogłosił swoją decyzję o zakończeniu kariery po konkursie na mistrzostwach świata w Oslo. Na tych zawodach zdobył swój ostatni medal w skokach narciarskich – brązowy na średniej skoczni. Zaledwie tydzień później cała Polska zobaczyła Adama Małysza w kampanii wizerunkowej LOTTO – w prasie, na outdoorze, w Internecie. Po raz pierwszy, korporacyjnej marce Lotto towarzyszył nowy tagline – „Radość wygrywania”. Stworzone przez Los Mejores.

„Adam Małysz – Posłaniec Nadziei”

Tak w jednym z komentarzy nazwał go Włodzimierz Szaranowicz. LOTTO to marka dla ciekawych ludzi, którzy mają odwagę realizować swoje pasje i marzenia. Naszym zadaniem było, poprzez asocjację z wizerunkiem Adama Małysza, skojarzyć markę LOTTO z takimi wartościami jak dążenie do realizacji własnych pasji, odwaga, stawianie sobie wielkich wyzwań, wiarygodność.

Te uniwersalne wartości nierozłącznie związane są z postacią Adama Małysza – potwierdzał to całym swoim sportowym życiorysem. Przełożyliśmy je na prawdziwe motywacje konsumentów gier LOTTO. Wspierając wizerunek LOTTO, zadbaliśmy jednocześnie o to, by przesłanie Adama Małysza było wiarygodną obietnicą, która wpłynie na regularność gry, a także zachęci okazjonalnych graczy, by właśnie teraz wykorzystali swoją szansę.

Kampania inna niż zwykle

Wszyscy pamiętamy umiarkowanie udane i mało wyszukane kreacje wykorzystujące wizerunek Adama Małysza do promocji marek Winiary, czy Tekane… Chcieliśmy stworzyć kampanię, w której po raz pierwszy udział Adama Małysza i treść przekazu byłyby prawdziwą inspiracją dla jej odbiorców, a forma oddawałaby należyty szacunek Mistrzowi i jego fanom. Postawiliśmy na testimoniale.

Sportowe doświadczenia to doskonała lekcja życia. Oprócz nieprawdopodobnego talentu, Adam Małysz zawdzięcza swoje największe osiągnięcia w olbrzymim stopniu także odpowiedniemu nastawieniu, sile woli, niezłomności charakteru. O tym mówi Adam Małysz w naszej kampanii.

Znaleźliśmy trzy obszary, które uosabia Adam Małysz i które są jednocześnie obietnicą marki LOTTO: radość wygranej, spełnienie marzeń oraz odmiana życia. Na nich została oparta komunikacja.

Radość wygrywania w komunikacji LOTTO

Efektem naszej pracy nad kampanią wizerunkową LOTTO jest także nowy tagline. Od tej pory „Radość wygrywania” znalazła swoje stałe miejsce pod korporacyjnym logotypem LOTTO. Komunikuje w dwóch słowach esencję marki i towarzyszy komunikacji wszystkich gier oferowanych przez Totalizator Sportowy. Duża rzecz! 🙂

Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowaliśmy dla LOTTO na zlecenie Propeller Film. Propeller odpowiadał także za produkcję sesji zdjęciowej z Adamem Małyszem. Ogólnopolska kampania obejmowała m.in. prasę, outdoor, Internet oraz materiały POS w punktach LOTTO.