Image
Top
Menu

Reebok EASYTONE

Reeformujemy pupy dla Reebok EASYTONE

Klient:

adidas Poland sp. z o.o.

Przyszła wiosna! W opinii wielu pięknych Pań to już najwyższy czas na „projekt plaża”… Powszechnie wiadomo, że nic nie sprawia tak wielkiej przyjemności, jak osiągnięcie idealnych kobiecych kształtów przed pierwszymi letnimi występami w bikini. Dlatego już po raz drugi przygotowaliśmy dla Reebok EASYTONE koncept animacji związany z promocją rewolucyjnych butów, które nawet podczas zwykłego spaceru formują jędrną pupę i zgrabne nogi.

Badania w laboratoriach Reebok dowiodły, że dzięki zaawansowanej technologicznie podkładce balansującej umieszczonej w przedniej części i pod piętą buta, nawet wyjście na zakupy można zamienić w intensywny trening dla kluczowych partii mięśni nóg i pośladków.

Specjalna konstrukcja wkładki inspirowana jest tajemniczym i ultraskutecznym w kształtowaniu sylwetki przyrządem do ćwiczeń – tzw. Bosu Ball. Podkładka została zaprojektowana tak, aby wytworzyć naturalną chwiejność, która z każdym krokiem zmusza mięśnie do większego wysiłku. W przypadku pośladków aktywacja mięśni wzrasta aż o 28% w porównaniu do spaceru w zwykłych butach sportowych!

W związku z wprowadzeniem na rynek nowego modelu Reebok EASYTONE Reeinspire opracowaliśmy ciekawy koncept animacji oraz przygotowaliśmy stroje i materiały informacyjne dla hostess, które przez kolejny miesiąc będą inspirować kobiety do reformowania swoich krągłości.

W koncepcie wykorzystaliśmy unikatową, intrygującą formę składanej ulotki typu X-Card, którą nie bez powodu nazwaliśmy „małym sekretem idealnych kobiecych kształtów”. Tym sekretem są oczywiście reewolucyjne buty EASYTONE, o których można dowiedzieć się wewnątrz ulotki.

Dobraliśmy starannie personel, aby sam stanowił żywą reklamę produktu. Animatorki ubrane od stóp do głów w ubrania Reebok, demonstrują na własnych zgrabnych nogach kluczowe partie mięśni, na które zbawienny wpływ mają buty EASYTONE. Komunikacja na nogawkach spodni jest doskonałym nośnikiem kluczowych benefitów, pokazanych w idealnym dla marki kontekście.

Akcja objęła swoim zasięgiem 20 największych centrów handlowych w całej Polsce.