Image
Top
Menu

Timotei

Kobieta na krańcu świata

Klient:

Unilever Polska

Uczestniczyliśmy w tworzeniu strategii komunikacji oraz aktywacji konsumenckiej dla Timotei na 2009 rok, kiedy to Unilever zdecydował się na powrót do źródeł natury. Gdzie ich szukać, jeśli nie na krańcu świata? Marka zaangażowała się więc w sponsoring nowego programu podróżniczego Martyny Wojciechowskiej, która w różnych zakątkach globu poszukiwała definicji naturalnego piękna.

Nowy program telewizji TVN wykorzystano do komunikacji naturalności produktów Timotei, których starannie dobrane składniki pochodzą ze wszystkich zakątków globu. W finałowym odcinku programu „Kobieta na krańcu świata” wzięły udział także konsumentki marki Timotei, które wyłoniono w castingu stanowiącym pretekst do komunikacji ATL oraz promocji sprzedaży produktów.

W Los Mejores przygotowaliśmy kreację key visuala kampanii prasowej i komunikację BTL. To już kolejna sesja zdjęciowa zrealizowana wspólnie z SHOOTME i Jackiem Kołodziejskim, z którym mieliśmy przyjemność pracować przy kampanii CIN&CIN Amore.

Zapewniliśmy także pełną obsługę prawną ogólnopolskiej loterii SMS, która była pierwszym etapem castingu do programu realizowanego przez TVN oraz kompletną logistykę akcji, w tym platformę SMS, zakup i wysyłkę ponad 1000 nagród. Równocześnie zrealizowaliśmy trzy równoległe konkursy SMS w ramach akcji tailor-made dla Kluczowych Klientów Unilever i konkurs fotograficzny na Rossnet.pl dla sieci drogerii Rossmann.