Klient:
Żywiec Zdrój
Po raz kolejny uczestniczyliśmy w aktywacji dla marki ŻYWIOŁ, należącej do gazowanego portfolio Żywiec Zdrój. Przygotowaliśmy kompletną komunikację path-to-purchase wspierającą wprowadzenie na rynek wariantów wody ŻYWIOŁ z sokiem owocowym oraz aktywacje w punktach sprzedaży związane z projektem ŻYWIOŁ EKSPEDYCJA – najważniejszym wydarzeniem na tym asortymencie w 2015 roku.
Lato 2015 to silne uderzenie Żywiec Zdrój w segmencie wód i napojów gazowanych. Do asortymentu marki ŻYWIOŁ dołączyły dwa nowe produkty pod nazwą „Gaz z sokiem” – unikalne połączenie najwyższej jakości gazowanej wody źródlanej z sokiem owocowym. Do nas należało przeprowadzenie shoppera od wejścia do sklepu, prosto do półki i ekspozycji z nowym produktem.
Równolegle prowadzona była ogólnopolska aktywacja konsumencka pod hasłem „ŻYWIOŁ EKSPEDYCJA 2015”, wspierana dodatkowymi konkursami tailor-made, które przeprowadziliśmy standardowo od A do Ż. Opracowaliśmy także projekty ekspozycji dodatkowych oraz niestandardowe animacje, które pozwoliły dodatkowo zaangażować shopperów bezpośrednio przy ekspozycji w wybranych hipermaketach.
Wyniki zintegrowanych działań prowadzonych wspólnie z VML Poland były spektakularne.