Image
Top
Menu

Oszczędzaj z MICHELIN

Tej wiosny zmieniamy opony na lepsze

Klient:

Michelin

Z początkiem kwietnia 2013 r. wystartowała kampania promocyjna oferty MICHELIN. Los Mejores odpowiada m.in. za całościową organizację promocji konsumenckiej prowadzonej pod hasłem „Oszczędzaj z MICHELIN” oraz komunikację BTL dotyczącą tej akcji i programu 3x ASSISTANCE.

Celem kampanii jest oczywiście wzrost sprzedaży letnich opon MICHELIN w kluczowym dla kategorii okresie, ale także zwiększenie liczby rejestracji w programie Serwis Klienta MICHELIN, którego re-launch przygotowaliśmy jeszcze na początku 2012 roku.

Jak można oszczędzić z MICHELIN?

Klienci kupujący komplet czterech nowych opon MICHELIN w kwietniu i w maju, po uprzedniej rejestracji w Serwisie Klienta MICHELIN, nie tylko skorzystają z trzyletniej, bezpłatnej ochrony assistance, ale mogą także otrzymać voucher o wartości 200 PLN. Do końca 2012 roku będzie można wykorzystać go na zakup kolejnego kompletu MICHELIN lub podarować innej osobie.

Liczymy, że przy takiej mechanice akcji jej korzystnym efektem ubocznym będzie przekazywanie voucherów pomiędzy obecnymi a nowymi użytkownikami opon MICHELIN oraz pozytywne word-of-mouth na temat całej letniej oferty. W ten sposób mamy szansę nie tylko umocnić lojalność obecnych Klientów, ale także dzięki ich rekomendacji pozyskać dla marki nowych.

Wszystkie procedury związane z rejestracją, zamówieniem voucherów oraz odbiorem refundacji są realizowane online za pośrednictwem strony www, która została w pełni zintegrowana z systemem IT stworzonym przez nas na potrzeby obsługi programu assistance.

Kompleksowe wsparcie BTL

W czasie dwumiesięcznej kampanii w kilkuset punktach sprzedaży i wymiany opon w całej Polsce pojawią się przygotowane przez nas materiały BTL komunikujące promocję oraz ofertę 3x ASSISTANCE. Dodatkowym wsparciem będzie e-mailing oraz komunikacja SMS, które trafią do bazy uczestników Serwisu Klienta MICHELIN.

Braliśmy również aktywny udział w projektowaniu programu wsparcia B2B, skierowanego do sieci kilkuset punktów sprzedaży i wymiany opon w całej Polsce. Koordynujemy m.in. zakrojone na szeroką skalę badanie Tajemniczego Klienta, którego wyniki pozwolą na jakościową ocenę realizacji założeń kampanii MICHELIN w POS.

Projekt jest jednym z działań prowadzonych przez Los Mejores w ramach kompleksowej obsługi BTL, jaką realizujemy dla MICHELIN od listopada 2011 roku.