Image
Top
Menu

Winiarnia Zamojska

W poszukiwaniu prawdziwego smaku

Klient:

Ambra Brands Sp. z o.o.

Dla Ambra Brands przygotowaliśmy strategię komunikacji oraz kreację spotu reklamowego, który był głównym narzędziem kampanii wprowadzającej na rynek polskie wina pod marką Winiarnia Zamojska. Spot promował imprezę pod hasłem „W poszukiwaniu prawdziwego smaku”, które stworzyliśmy jako tagline dla marki. Projekt pozyskaliśmy w wyniku przetargu.
Najlepsze polskie wina

Roztocze to jeden z najczystszych ekologicznie regionów geograficznych w Polsce. Charakteryzuje się wyjątkowym mikroklimatem, żyznymi lessowymi glebami oraz ukształtowaniem terenu sprzyjającym uprawie winorośli, a także innych owoców jak gruszki, jabłka, porzeczki czy wiśnie. Mało kto wie, że już w średniowieczu produkowano w tym miejscu lokalne odmiany win gronowych. Teraz na nowo odżywają tutaj najwspanialsze tradycje polskiego winiarstwa.

Z tych tradycji i naturalnego bogactwa regionu czerpie Winiarnia Zamojska, tworząc wina z najlepszych owoców z regionalnych upraw i odmian. Dlatego właśnie na Roztoczu rozpoczyna się nasz spot:

Włoski klimat w sercu Roztocza

Wszystkie zdjęcia do spotu zostały nakręcone w Polsce, lecz zadbaliśmy o to, by w obrazie oraz ścieżce dźwiękowej spotu oddać klimat znany widzom z włoskiego kina. Wybraliśmy taki kierunek, bo kiedy mowa o winie, w sposób naturalny przychodzą do głowy skojarzenia z Toskanią, Veneto lub innymi winiarskimi regionami Włoch. Te nawiązania są jak najbardziej uprawnione, bo produkty Winiarni Zamojskiej, w tym także wina z innych owoców niż winogrona, powstają zgodnie ze wszystkimi arkanami sztuki winiarskiej.

Do tego sam Zamość, w którym toczy się akcja spotu, to renesansowa perełka wpisana na Listę Światowego Dziedzictwa UNSESCO i nie bez powodu nazywany jest „włoskim miastem w sercu Roztocza”. Unikatowy projekt urbanistyczny miasta został stworzony na zlecenie Jana Zamoyskiego przez włoskiego architekta Bernardo Morando, a zachowany w niezmienionym stanie do dziś Stary Rynek ze swoimi charakterystycznymi arkadami zapewnił mu zaszczytne miano „Padwy północy”.

Muzyka, która porywa

Całości włoskiego klimatu dopełnia fantastyczna ścieżka dźwiękowa stworzona przez włoskiego kompozytora Sandro Ruscio. Żywiołowa kompozycja to tradycyjna włoska tarantella w stylu neapolitańskim, wykonana na żywo na dwie mandoliny i gitarę przez fantastycznych instrumentalistów. Tarantellę jako gatunek muzyczny możecie pamiętać w innej wersji m.in. z „Ojca chrzestnego”. W przypadku Winiarni Zamojskiej dodatkowym walorem tej muzyki, oprócz rdzennie włoskiego charakteru, jest jej renesansowe brzmienie, które nawiązuje do tradycji, do jakich odwołuje się marka.

Credits

Strategię komunikacji, koncept i kreację spotu 30″ przygotowaliśmy w Los Mejores przy współpracy z duetem reżyserskim – Łukaszem Środką i Valerią Cocco z domu produkcyjnego CAMERA NERA, który odpowiadał także za produkcję i postprodukcję filmu.