Image
Top
Menu

Milko na drogę 2018

Kampania outdoor i zakup mediów online

Klient:

Mlekpol SA

Przygotowaliśmy dla Mlekpol SA kreację i strategię komunikacji kampanii produktów mlecznych Milko w 2018 roku. Powierzono nam również planowanie i zakup mediów do kampanii online, którą zrealizowaliśmy z wybitną skutecznością na platformie RTB Adform. To już kolejny sezon udanej współpracy z Milko, co świadczy o tym, że dostarczamy wyniki, które doceniają właściciele marek.

Konsekwentnie i wprost

Kampania „Milko na drogę” jest kontynuacją działań marki zapoczątkowanych w 2017 roku. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki oraz promocję konsumpcji produktów Milko „on-the-go”. Produkty mleczne Milko w wygodnych, poręcznych opakowaniach 330 ml z zakrętką są doskonałą, zdrową przekąską dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Do nich skierowana była komunikacja prowadzona na nośnikach outdoor oraz w Internecie.

 
 
W kampanii zaadresowaliśmy przekrojowo wszystkie segmenty grupy docelowej Milko – od młodych mieszkańców średnich i większych miejscowości przez osoby aktywne zawodowo z dużych miast, po osoby w starszym wieku, które nadal pozostają w ruchu i żyją pełnią życia. Do każdego segmentu grupy docelowej skierowany był inny wariant kreacji z dedykowanym dla niej brand formatem. Na stronie milkonadroge.pl przygotowaliśmy dla każdego z nich osobny landing page. Dedykowane podstrony zawierały szczegółowe informacje na temat danej linii produktów oraz ich szczególnych właściwości i korzyści dla konsumentów.

 
 

Kampania online 4x efektywniej

Rozbudowujemy dalej nasze kompetencje w zakresie planowania i zakupu mediów online. Kampania Milko 2018 była kolejnym przykładem doskonałego wykorzystania w tym celu platformy RTB (real-time-bidding) Adform. W oparciu o dane zewnętrzne sprofilowaliśmy precyzyjnie cztery grupy docelowe dla Milko. Skierowaliśmy do nich kampanię displayową z wykorzystaniem dobrze widocznych wizerunkowych formatów desktop (m.in. 750×300, 300×600 expand, screening), uzupełnionych o nośniki 3D Cube 300×250 w kanale mobile.

Po raz kolejny osiągnęliśmy dla Milko doskonałe wyniki zarówno jeśli chodzi o zasięg i widoczność kampanii. Ponadto uzyskaliśmy także doskonałą skuteczność kreacji, o czym świadczy CTR, który 4-krotnie przekroczył średnie wskaźniki dla kampanii display w Europie.